Svar på tal!


Safira-en av malmös största blogg. om Förlåt för dålig uppdatering..:
TRÅKIG BLOGG
IP: 87.227.91.34

Svar: Varför läser du min blogg om du tycker den är tråkig!? Du har ett val att låta bli, jag bloggar inte för att du ska bli nöjd eller tycka om den. Jag bloggar om mitt liv och min vardag.

Ett teken på svartsjuka inom bloggvärden är att försöka trycka ner andra med elaka kommentarer, men jag tar inte åt mig ett dugg!

Visst kan jag också tycka att vissa bloggar är lite tråkiga och att jag inte tycker dom är intressanta, för att dom inte skriver om sånt som jag tycker är intressant. Men inte skriver jag elaka kommentarer till dom, jag slutar bara att läsa den istället.

Kommentarer
Anonym säger:

tummen upp Malin :)

2010-11-30 | 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback