Förlåt för dålig uppdatering..

Förlåt för att bloggningen har varit super dålig idag men har inte varit hemma förens nu och hann inte blogga imorse, fast såklart var ju bussen sen så man blev även lite sen till skolan men som tur var kunde jag smsa läraren och säga som det var.

Hej förresten
Kom precis hem. Efter skolan gick jag till mammas jobb och sen for vi och tränade, direkt efter det åkte vi och hämtade brorsan på skolan och sen till mormor för middag. Blev ju palt som jag skrev igår, och gud så gott det var!

Ska nu ta och plugga på massa kött, ska kunna alla styckningsscheman till 4 djur utantill och sen lite extra frågor utöver det. Så imorgon lär jag ju vara expert på kött, eller inte..
Som tur är så är provet på onsdag så jag hinner plugga imorn också.
Hoppas ni haft en bra dag!


Påväg till stan från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback