'

Vid det här laget borde du veta om vart jag står med mina fötter på jorden. Hur mitt hjärta slagit för dig fast än allting gått som en berg o dalbana.

 

Hur jag kämpat och slitit med mitt hjärta som ställt tusen frågor. Med mina tankar som varken vet in eller ut. Öppnat hela min själ, visat svagheter och styrka och bara varit den jag är.

 

Jag vet hur det känns när plötsligt man får en tung kloss uppe i halsen och rösten börjar darra, och tårarna pressas mot ögonlocken. Då vet jag att mina känslor är och har varit äkta. Jag kan inte släppa dig nu, nu när jag behöver dig som mest.

 

Jag vill bara att du börjar inse och tänker efter en sista gång.


Kommentarer
Fiffi säger:

<3 Du är så stark gumman, love you.

2012-09-18 | 13:43:34
Bloggadress: http://feliciamcmurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback