- '

Undrar varför det är jag som säger förlåt. Att det slutar med att jag är den som desperat ber om ursäkt. Man kan inte kasta hur mycket skit på en människa som helst, för förr eller senare så bryter man. Jag vill skrika på dig för att du gör mig så jävla arg. Jag vill gråta för dig så du ser hur jävla ledsen du faktiskt gör mig. Och hur ont mitt hjärta värker när du slinker ur dig smutsiga ord. Jag vill inte vara din slagpåse. Det är inte så det ska va. Och jag pallar inte med att bli tagen förgivet och att ha någon som får mig att känna mig värdelös.

Mitt inre skriker för att det har tröttnat på allt som händer. Och jag vill inte se dig i ögonen igen för du gör mig bara arg och ledsen. Jag vill ha modet att gå ifrån dig och lämna dig. Samtidigt som det enda jag vill är att ligga i din famn. Se natten bli till dag, lyssna på ljudet av ditt hjärta och dra mina naglar mot din rygg. Det borde inte vara komplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback