It takes a second to say I love you, but a lifetime to show it.

Denna kväll har jag gått som en duracellkanin till 110%! Efter ett gym pass (då jag brukar vara helt slut) fick jag hur mycket energi som helst efter att ha cyklat hem i regnet. Har städat + dammtorkat rummet, tagit hand om tvätt, bäddat rent i sängen osv.

Och känslan av att jag får träffa min pojkvän på söndag (då han äntligen kommer hem efter 7 veckor i Stockholm) gör att jag mest bara går omkring och ler hela tiden.

Imorgon blir det Luleå med klassen för att se när några tävlar i eco kockar och sen lunch med Moa på Kina. På fredag står tjej/grillkväll med några fina på schemat, men lördagens planer hänger dock löst ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback