'

Att inte alltid hitta sig själv tänker jag är naturligt. Att vi alla liksom har dagar då alla känslor ligger lite extra ytligt & blir mer tydliga. Jag tror det är viktigt. Viktigt att ventilera sina känslor ibland & inte hålla det instängt.

Jag kommer nog alltid vara en sån. En sån som gråter alldeles för ofta bara för det är skönt att få ut det som sitter fast där inne o sliter i en. En sån som värderar tryggheten högst & därför är rädd för framtiden.

Jag tänker ibland att det kanske inte är så farligt trots allt. Dagen efter tänker jag tvärtom. Jag tänker att jag kanske inte måste ändra på mig. Bara bli lite bättre.

Kommentarer
Fiffi säger:

Finis, du är bäst. <3

2012-03-19 | 17:03:31
Bloggadress: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback