Sometimes I think of you and wonder where you are.

Idag var en sån dag då jag kände att jag hade mycket att göra och energin tog aldrig slut. Började dagen med en sväng på stan, fick mig ett sommarjobb (äntligen!!!) som mer eller mindre gjorde min dag, åkte till skolan och skrev matte prov, svettades på gymmet, hem och tvätta, bädda rent och nu sitter jag här.

Lite som fortfarande är kvar att göra med det tar vi tag i imorgon! Har två ensamma dagar/kvällar då pojkvännen är borta så passar på att ta tag i saker och ting medans jag har tid och energi.


Är lite dåligt med nya bilder eftersom min mobil gick sönder för några veckor sedan och jag använder mig för tillfället av en några generationer sämre telefon med kass kamera innan jag köper mig en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback