Det kommer stunder då jag kan känna att jag fortfarande saknar honom, bara för att jag är van.

Igår kom min klänning som jag beställde från New York i torsdag förra veckan, snabb leverans måste jag säga! Det blir den klänningen på pojkvännens student om vädret tillåter vilket vi hoppas. Ni får se klänning lite senare!

Förra året var det hur varmt som helst, nästa lite för varmt för att kunna vara ute så skulle inte bli förvånad om det blir regn detta år bara därför, men nu ska vi tänka positivt!

Ikväll blir det grillade hamburgare till middag med tillbehör, mumms! Sen mys med min pojkvän som nu är hemma igen.


Den nyaste bilden jag har på oss från i vintras! ♥

Kommentarer
felicia- säger:

fina!

2012-06-07 | 01:05:39
Bloggadress: http://whofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback