160 cm, here I come!

Vad har hänt idag? Inte så mycket faktiskt samtidigt som det har hänt en hel del!

Började med lunchöppet i restaurang på skolan sen direkt hem och tömma, städa, skura osv i rummet. En timme senare kom en gigantisk lastbil från IKEA och levererade min säng jag köpte för drygt en vecka sedan. Monterade upp den, bäddade och donade i ca 3 timmar och då kom pojkvännen.

Är även ledig imorgon så får började med att få sova ut första natten i sängen, kan inte bli så mycket bättre! Får även lön imorgon, dock sista lönen från mitt tidigare jobb då jag sa upp mig förra månaden. Men har bestämt mig för att på fredag ska jag gå in och söka extrajobb på ett ställe jag länge kikat in men inte riktigt fått tummen ur!

Nu blir det film och mys i nysängen!
Pusss ♥


Kommentarer
evelina carlson säger:

s: åh, tycker du? va roligt. det ska jag absolut ha i åtanke :) håller faktiskt på och rensar bland massa kläder just nu, tänkte skänka en del, men bloppis är ju ingen dum idé det heller. KRAM

2012-01-25 | 04:43:55
Bloggadress: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback