I hate being second to those I put first.

Helgen började bra men slutade dock mindre bra..

Sovit hos pojkvännen hela helgen fast han har jobbat till sen på kvällarna, hade nämligen inneboende som behövde låna min säng 2 nätter.

I lördags åkte jag in till Luleå, köpte 2 nya toppar/tröjor och även alla<3dag present till min fina. Senare på kvällen kom tjejerna hit och det blev tjejkväll och tacos, mumms.

På bussen hem från Luleå kände jag att jag fick ont i ryggen, tänkte inte mer på det men på kvällen när vi kollade film så kom det tillbaka. Trodde att jag satt konstigt och försökte rätta till mig och tänkte inte mer på det. Senare på kvällen kom Jesper och hämtade upp mig och vi åkte till honom och sov.

På söndag morgon kunde jag knappt röra mig, hade vaknat några gånger under natten av att jag hade ont, vred på mig och somna om lika snabbt. Jesper vakna att jag håma mig och hade ont, han fick hjälpa mig att sätta mig upp och klä på mig. Hade så ont i vänstra sidan av ryggen så kunde knappt röra armen eller mig själv.

Efter ett tag kom jag upp och att stå och gå är inga problem men ryggen, huvva... Jesper var nära att ringa en ambulans men jag hindrade han, så länge jag kan stå och gå liksom. Andades jag djups, hostade eller gäspade gjorde det ont.

Efter mycket tryckandes och utfrågande så kom mamma doktor (jesper mamma) fram till att det var en upp hakning. Fick jätte skön massage av Jespers mamma för att mjuka upp och det hjälpte! Imorse när jag vaknade kunde jag resa mig själv utan större smärta.

Nu vet ni hur jag spenderade helgen och söndagen, med en ond rygg sittandes i hildursborg och titta på en handbollsmatch.


En av dom nya tröjorna!




Kommentarer
Michaila säger:

Jätte fin tröja :)

2012-02-07 | 14:25:11
Bloggadress: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback