- '

Jag tillåter inte saker att komma för nära men jag låter dem gärna tro att de gör det, för allas skull, mest för min egen egentligen. En människa släppte jag in, inte i tron om att han aldrig skulle göra mig illa, för det är ändå min cyniska vinkel, att sår alltid blöder och att repad hy aldrig läker. Kommer aldrig ifrån det, vill nog det inte heller. Men med hoppet om att lära mig något utav det

 

Idag står jag ensam utan inverkan på någon annans liv och utan att bli påverkad av någon annan. Utan att vara missnöjd, tvärtom. Jag är trots att det låter fel, starkare än någonsin, med mer framgångar än jag väntat mig och med flera bakslag än jag kunnat ana. För mina motgångar kan jag inte längre skylla på någon annan. Och mina potentiella framgångar har jag bara mig själv att tacka. Ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback