Every time you look at me I have to tell myself to breathe.

Dagen kunde inte ha börjat bättre när jag fick vakna upp bredvid min pojkvän i hans sköna säng, sover alltid så bra hos honom. Trodde att det skulle bli en lång dag i skolan men vi slutade 1, blandade ihop dagarna och det är imorgon vi går till 15.00 jobbigt på en fredag.. Men morgon lektionen imorgon uteblir så en sovmorgon får vi och börjar 10, skönt!

Jag och Jesper slutade ungefär samtidigt idag så vi tog en liten runda på stan och han bjöd mig på en fika den sötingen. Gjorde lite ärenden och dagens 'mini' shopping kommer upp senare under kvällen!
Hoppas ni hade en bra torsdag!



Kommentarer
Alva säger:

Jag mår bra, har nästan blivit av med förkyldningen nu! sj? :)

2011-09-08 | 20:03:05
Bloggadress: http://alvalovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback