People say that bad memories cause the most pain, but actually it's the good ones that drive you insane

Kom hem för en liten stund sedan och har nyss bytt om till träningskläder, ska snart gå ut.
Blev klar med både engelska och matte kurserna idag, lämnade in matte boken och gud vad skönt med var! Behöver aldrig mer räkna matte om jag inte vill läsa matte B vilket jag nog ska göra så jag kan läsa vidare om jag nån gång skulle vilja det. Måste även läsa engelska B om jag ska läsa vidare.. Men nu är jag klar med alla måste iallafall!

Fick även veta att jag fick MVG som slutbetyg i livsmedelshygien! Och som slutet på denna skoldag är vi lediga imorgon, har bara skola på onsdag då vi ska städa köken. Nästan vecka är det bara lekar och sånt och på fredagen avslutning!



Kommentarer
Jossan - Fashion - Musik - Sport - Inspiration säger:

Sv: Japp, vad bra :D

2011-05-30 | 14:38:19
Bloggadress: http://jossansliw.blogg.se/
Nadja säger:

Söt du är! :)

2011-05-30 | 19:29:10
Bloggadress: http://nadjamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback