Städat rummet

Har städat rummet i 2.5 timme och blev nyss klar, tänkte inte på tiden och märkte nyss vad mycket den hann bli. Har damsugit, dammtorkat, slängt massa saker som t.ex smink, smycken m.m som jag inte använder och bara ligger där.

Har nyss gjort lite lunch och när jag käkat färdigt blir det att fixa lite med mina skor som ligger överallt och snart får man ta fram vår+sommar skorna!


Glöm inte att anmäla er till dagens blogg tävling HÄR!

Har även gått igenom och skrivit in lite kvitton som har blivit på senaste tiden, men nu ska jag försöka att inte shoppa nå mera innan vi åker! Vi får se om jag klarar det, ni lär ju märka.


Kommentarer
Anonym säger:

Missa inte chansen att vinna ett par VALFRIA solglasögon från saltopeppar.se! Reglerna är super enkla!

(Ursäktar om du inte tycker om "reklam")



http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment

2011-03-13 | 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback