There’s always gonna be one girl that’s prettier than you, but you have just gotta find that one guy that doesn’t care

Kom nyss hem från mormor och morfar och är riktigt mätt, blev palt idag! Somnade en stund i hammocken på altanen, blev så trött efter maten och orkade ingen efterrätt heller hehe.

Gjorde om en klänning/tunika igår som jag köpte i början av året (januari/februari) som jag aldrig använt och prislappen var kvar. Jag tyckte inte att den satt snyggt på för det var ett resårband som kom precis på höfterna. Har sprättat bort det nu och fixat till ska visa resultatet senare under veckan!

Tänkte nu ta och fortsätta rensa lite i min garderob som jag började med igår. Tog även fram lite sommarkläder som jag glömt att jag hade (märks att jag har för mycket kläder). Men första ta itu med mailen som svämmar över..
Hoppas ni haft en bra onsdag!
puss söta ♥

Glöm inte bort att vara med i dagens blogg HÄR vinnaren dras imorgon!



Kommentarer
Gabbe säger:

tack så jätte mycket =D

2011-07-20 | 20:32:37
Bloggadress: http://gabbesketch.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

kul att få se resultat på tunikan :D<3

2011-07-21 | 04:49:26
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback