Hemma

Kom precis hem efter att ha varit hos Jesper farmor och ätit födelsedags lunch, hans pappa fyller 50 år idag! Grattis grattis!

Igår kväll for jag, Jesper och Kevin till max för lite kvällskäk. Jag var inte så hungrig så beställde bara en lyxshake, drack några klunkar sen var det inte gott längre. När vi kom hem blev det film och popcorn och inväntade Kevins familj från ö-vik som kom vid 2 tiden. Jag och Jesper somnade vid 5 imorse och blev väckta vid 11 tiden.

Ska nu ta och svara på kommentarer sen ta en behövlig dusch och fräscha till mig, svettigt i denna värme! När Jesper slutat jobbet ikväll så kommer dom förbi här och hämtar upp mig och sen spenderar jag natten där.
Hoppas ni har det bra!
Hörs senare, puss ♥

Igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback