Msn 2011? nej tack!

Har inte kunnat blgga ikväll för brorsan har försökt fixa min dator så den blir lite snabbare. Den är så sjukt seg så går nästan inte att lyssna på musik, den bara hackar så man blir galen. Så har har tagit bort massa program och liknande som jag inte använder, virus sökt (och bra som jag är så hade jag inga virus), uppdaterat och massa annat.
Så nu hoppas vi att den ska bli lite snabbare!

Nackdelen med hela processen var att när han uppdaterade datorn fick jag den nya msn (2011) vilket jag absolut inte vill ha så fick hålla på att avinstallera, installera, försöka hitta den jag hade innan (2009) och tillslut gick det
så nu är allt bra igen!

                         
Idag när jag städade rummet så tog vi även bort alla julgrejer + julgranen. Kändes ganska skönt med tanke på att julafton är över och jag längtar till sommaren!

Hoppas ni har en bra kväll!


Såhär såg julgranen ut på julafton
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback