Dagens shopping

Kom hem för ett tag sedan. Köpte blandannat hårfärg så färgade det direkt när jag kom hem. Kom precis ut ur duchen så får se hur det ser ut när det är torrt. Var tvungen att färga bort utväxten och så vill jag ha lite mörkare så det fick det bli.

Köpte aldrig tröjan jag hittade igår, fanns inte kvar i min storlek bara stora storlekar kvar. Blev inte heller att göra den ¨hemliga¨ grejen jag skulle göra för hon jobbade inte idag heller.

Ska ta och börja fixa mig nu för om ca 2 timmar kommer taxin och hämtar upp oss, är bjudna på middag ikväll.
Hinner skriva nåt till inlägg innan jag åker ska se om jag hinner utse dagens blogg vinnaren också!
Hoppas ni har det bra.
Puss ♥


Hår färg och fransk manikyr penna


Kommentarer
Elin säger:

Hej allt bra med dig idag?(:

2011-01-15 | 16:54:10
Bloggadress: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback