Hemma + Huvudvärk

Är nu hemma från praktiken och shit vad kallt det är idag! När jag gick hem från bussen så vara mina ögonfransar helt vita och kunde se dom väldigt tydligt när jag blinkade, var nästan läskigt. Fick även jätte ont i ansiktet, ni vet när man käkar isglass lite för fort kan man få ont i pannan/huvudet så gjorde det idag av kylan och ändå tar det bara ca min att gå från bussen till mig, om det ens gör det.

Medans jag väntade på bussen hem så gick jag in och köpte en ny fondation eftersom att jag märkte imorse att min är slut. Var även rea så behövde inte betala så mycket vilket är bra nu när jag måste spara vartenda öre till London resan!
Bild på dagens shopping kommer upp snart och efter det får ni veta vad som hängde på dörren när jag kom hem!


Bild från praktiken, satte ut drickor på alla bord. Var fullsatt idag..



Kommentarer
- bbella | the asian one :: säger:

allt bra då ? :] <3

2011-02-15 | 18:47:37
Bloggadress: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback