Hemma

Kom hem klockan halv 6 och har precis käkat middag. Mamma hade gjort hemgjorda köttbullar, underbart! Så åt några (eller ganska många hehe) + det som var kvar av min sallad sen igår till middag.

Efter praktiken så gick jag och Fiffi in på en skoaffär i väntan på bussen vilket jag kände att jag inte borde ha gjort. Hittade nämligen några skönheter som gärna hade fått följa med mig hem! Men tyvärr så håller inte ekonomin just nu, får vänta tills jag är i London vilket jag är om ca 4 veckor
Har hört att skorna kostar ca 150 kronor styck där, hoppas jag får med mig några hem!
Hoppas ni haft en bra dag ♥

Fortsätt att anmäla er till dagens blogg i inlägget lite längre ner, vinnaren dras senare ikväll!

Bild från praktiken idag, riktigt solig ute på dagarna men det är ändå så kallt!


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-21 | 18:41:02
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback