Godmorgon

Godmorgon! Vaknade nyss och gud vad trött jag var igår, satt i soffan och kolla på Lets dance. Ville se vem som åkte ut men då somnade jag precis när det hade börjar halv 11 och vaknade när det var slut klockan 11. Haha så missade allt. Nån som vet vem som åkte ut? Ni får gärna berätta!

Dagens blogg vinnare skulle ha kommit upp igår kväll men när jag hade vaknat från soffan så somnade jag direkt jag la mig i sängen så den kommer upp om en lite stund men ni kan fortfarande anmäla er.

Lite senare idag så ska jag träffa Lina i stan, vi har ju inte sett eller pratat på en vecka eftersom jag har haft praktik hela dagarna men nu är det lördag och jag är ledig! Dock så jobbar hon men vi hinner träffa på hennes lunch ett tag

Ska nu ta och göra nå frukost/lunch, tror det blir amerikanska pannkakor mums!
Ha en bra morgon så hörs vi snart med dagens blogg vinnare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback