Gäsp..

Ville inte sitta hemma och dega hela kvällen och det gjorde jag inte heller! Gick över till grannarna (eller jag sprang faktiskt för jag orkade inte ta jackan så vart lite kallt hehe) och där bjöds det på melodifestivalsmys med äppelpaj och sjukt god hemmagjord vaniljvisp.

Kom hem för en stund sedan och har nu suttit och sett på filmen Knight And Day med Tom Cruise och Cameron Diaz. Såg den när det gick på bio för ett ganska långt tag sedan och har inte sett den sedan dess men verkligen en bra och rolig film! Både två skådespelarna är ju favoriter så det kan ju inte bli bättre än bäst.

Har gäspat mig igenom hela dagen + kvällen. Praktiken tar verkligen kol på mig, är trött 7 dagar i veckan, dygnet runt. Fick även veta i fredags att jag ska jobba dag hela veckan igen så blir ingen sovmorgon som jag hade hoppats på om jag skulle jobba kväll, utan väckarklockan ringer halv 5 på morgonen en vecka till då..
Aja, inte så mycket att göra åt. Ska ta och sova nu, är så trött så att tårarna börjar rinna när jag gäspar.
God natt och sov så sött inatt! ♥

Bjuder på en bild på/från London. Shit vad jag längtar tills vi åker, ca 5 veckor kvar!



Kommentarer
Linda säger:

aaa :) Allt bra idag? :)

2011-02-13 | 09:43:30
Bloggadress: http://olindao.blogg.se/
Linda säger:

samma här. Skönt när man inte har några tider att passa :D

2011-02-13 | 09:51:43
Bloggadress: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback