Dagens mini shopping

Har precis kommit ut ur duschen och ska ta och kollar på Sommar i Sverige men först berätta lite om min dag. Idag var det roligare än igår måste jag säga så hoppas bara på att det bli roligare och roligare. Fick vika ännu mera servetter idag, kvälls servetter och igår var det till lunch och idag till middagen. Fick även vika ännu ¨finare¨ servetter. Så på dom här 2 dagarna har jag säkert vikt 1000 servetter. Putsa bestick fick jag också göra men det kommer jag nog att få göra ofta.
Man får liksom göra skit görat som ingen annan vill.

Lägger upp bilder på dagens shopping. Nu ska jag bänka mig framför tvn en timma.

Kom ihåg att ni fortfarande kan anmäla er till dagens blogg! Drar vinnaren lite senare.


En söt klänning, tunika till sommaren men både söta detaljer uppe och nere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback