Alla hjärtans dag idag!

Alla ♥ dag idag! Hur firar ni?
Själv har jag alltid varit singel på alla hjärtans dag och även i år, så har antingen bara umgåtts med familjen och käkat lite geléhjärtan eller firat med kompisar.

Idag få jag se hur jag firar, är just nu på praktiken och gjorde detta inlägget igår kväll. Hade faktiskt glömt bort att det var just idag trodde att det var på tisdag men jag blandade nog ihop det med att fettisdag är en tisdag.
Har inte köpt nån present till nån i år, inte ens till bästisen. Får se om jag hittar nåt i stan efter praktiken idag.
Hoppas ni får en bra alla <3 dag! Ska försöka göra det bästa av situationen på praktiken också hur nog det ska gå.




Kommentarer
Friida :D säger:

dagens blogg är igång ! :D

2011-02-14 | 13:04:46
Bloggadress: http://friidarudhagers.blogg.se/
Louise (fotoblogg) säger:

Jag är singel, så jag gör inget väsen av det. Ska baka lite idag kanske, men det hade jag gjort i vilket fall som helst. (:

2011-02-14 | 13:28:03
Bloggadress: http://wizy.blogg.se/
M säger:

Hoppas du får en fin dag, mitt hjärta! <3

2011-02-14 | 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback