Igår och idag

Vet att jag har varit riktigt kass på att uppdatera igår och idag...

Igår åkte jag och kollade när Jesper spelade handbolls finalen med mamma, mammas sambo och även Jespers mamma. Tyvärr så förlorade dom med ett j*vla surt poäng! Satt och var lite nervös hela matchen, var väldigt jämt och spännande. Kändes dock riktigt surt när dom förlorade men dom var ändå duktiga, sprang som bara den!

Efter matchen följde jag med Jesper hem och käka go´middag sen for vi till hans mamma syster för att säga hejdå till hans kusin Andrea (hon ska flytta till Karlstad och plugga) och där väntade det ännu mer mat och tårta.

Senare på kvällen for jag och Jesper till mig och sov här och imorse ringde klockan 06.30 och då var det bara att kliva upp, skolan ni vet.. Första dagen idag och det kände rätt okej. Vi andra års elever och 3:orna i Hotell och Restaurang programmet baka massa fika bröd på morgonen som vi sen fikade med 1:orna efter lunch. Den första veckan är lugn, på torsdag blir det bowling och 5-kamp med 1an, 2an och 3,an.

Slutade kring halv 2 idag efter vi fikat och då gick jag på stan en sväng med tjejerna och hittade faktiskt en halsduk som jag tänker köpa. Sen mötte jag upp Jesper och så åkte vi till han där vi lagade middag och sen skjutsade dom hem mig vid 9.

Ska nu slå på en film och sedan sova, upp tidigt imorgon!
Sov gott ♥

Glöm inte bort dagens blogg tävling HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback