Hemma

Slutade skolan halv 1 och var hemma vid 1. Har nyss varit nere i tvättstugan och kört igång två maskiner, har tvätt tid i dag så då är det bara att bita ihop!
Provet idag gick nog ganska bra tror jag fast jag inte pluggade nåt igår. Läste igenom några frågor imorse sen orkade jag inte mer men hon tog frågorna i ordning och det vara bara dom, inte nåt komplicerat från boken som hon alltid brukar ta.

Fredag idag och helg igen! Har nästan inga planer för helgen, kanske bli Luleå imorn med mamma och kika på lite skor och annat.
Har provat skorna jag köpte igår lite idag, ska knäppa kort nu så ni får se!
Hörs snart ♥


Kommentarer
AMANDA FALK säger:

gud vad vacker bild :D

gilalr bilderna på dig i din header, så himla fint hår du har!!

Önskar dig en underbar fredag & en grymt bra helg!!



Föresten, har nyligen publicerat en super bra tävling med APRIQOT på bloggen, checka in det! Inte många som är med och tävlar än så chansen att vinna är stoor :D Du har ju inget att förlora och kan ta rabatten själv om du vinner eller köpa något betydligt billigare åt en vän ;-)

2011-04-08 | 17:08:12
Bloggadress: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback