Godmorgon

Godmorgon kära läsare! Sovit gott? Det har jag om man räknar bort min inte lika roliga dröm, den var lite läskig. Men vilken lättnad man får när man vaknar och inser att det bara var en dröm! Vaknade klockan 10 pigg och på bra humör.

Funderar lite hur jag ska göra med skorna idag, tror jag ska köpa dom och prova lite hemma och om det inte känns bra så lämnar jag igen dom imorgon eller på lördag och kanske byter till ett par svarta istället, vi får se.

 

Ska nu ta och klä på mig och sen se om jag hittar nåt jag kan käka till lunch. Bussen går kvar över 1 så har gott om tid på mig!

Puss ♥

 


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/torsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-04-07 | 12:26:49
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback