Irriterad

Imorse när jag var nog j*ävla stressad för att jag vaknade en halv timme senare än vanligt så ringer ju såklar tandläkaren.

Klockan 07.30
Jag: Hallå!?

Tandläkaren: hej, Vet du om att du har en tid idag klockan 08.50?

Jag: Jag har ringt och bokat om den.

Tandläkaren: Jaha, jag har redan skickat ett blablabla papper till dig
(typ påminnelse eller betalning, vet inte riktigt vad hon sa)

Tandläkaren: Ringde du tidigt imorse?

Jag: nej, jag ringde i fredags.

Tandläkaren: Jaha, ja jag ska kolla i datorn vänta.

Jag: (J*ävligt stressad)

Tandläkaren: (Pratar för själv, obegribligt att fatta)

Tandläkaren: Du har bokat om till en tid i november, stämmer det?

Jag: Ja!

Tandläkaren: Okej vad bra, hej då

Jag: HEJ DÅ

Kan bli så irreterad på såna saker.
Och varför ringer hon halv 8 och jag hade en tid 08.50?! det är ju mer än en timme kvar. Och varför skickar hon en påminnelse/räkning när min tid inte ens ha varit. Och varför kollar hon inte i datorn och ser att jag har bokat om?!

Aja, hoppas hon fatta att det var hon som gjorde fel och borde göra ett bättre jobb nästa gång istället för att störa människor på morgonen som redan gjort vad dom skulle och bokat en ny tid. Jag hade ju lika gärna kunnat ha haft sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback