2010 - 10 - 31

Hej bloggen!
Har inte orkat bloggat nåt tidigare idag. Belv ganska sent igår, jag och Lina däckade vid 2-3 tiden och vaknade ändå klockan 10 (igentligen 9 eftersom att man ställer bak klockan idag) så vi har varit trötta nästan hela dagen.
När vi vaknade låg vi kvar i sängen och åt godis och chips, sen efter ett tag gick vi upp och städade och sen tillbaka till sängen.

När hon for la jag mig i soffan och kollade på en film med mamma, jätte sorlig var det så började ju såklart att gråta. Allt för min syster hette den, jätte bra film men ganska sorlig.
Efter det åt vi tacos och sitter nu här så så såg min dag ut.
Bjuder på några bilder från igår kväll.



Fördrinken.




Kommentarer
Valentina säger:

HÄRLIgT :) jag mår bra tack :) vill du fråga några frågor på frågestunden nu så hade du varit sjukt snäll !:)

2010-10-31 | 18:58:33
Bloggadress: http://valentinasmajli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback