Sov sött

Skola imorn igen.. Låter inte det minsta lockande och det är det inte heller. Har inte så stor lust att kliva upp tidigt imorgon och sen ut i kylan, huvva!

Går skola till halv 2 imorn, när jag slutat blir det en sväng på stan. Ska köpa en av mammas julklappar om den finns kvar. Tänkte vänta lite eftersom det känns så tidgt fortfarande men är lite orolig över att den inte finns kvar så länge till så ska köpa den imorn om dom har kvar den då. Vi får hoppas!

Efter min lilla shopping runda imorn så ska jag och mamma åka och simma, känner att jag behöver få igång träningen nu. Beach 2011 here we come!

Har tidsinställt lite inlägg som kommer att komma upp under dagen. Blandannat 'Dagens blogg'
Sov gott sötisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback