Sov sött

Har nu legat i soffan och kollat massa avsnitt av 2 and a half men på dvd. Ligger nu i sängen och ska slå på nån film att somna till. Är helt slut i kroppen och har väldigt ont i nacken.
Vaknade med gränsen till nackspärr imorse så mamma har masserat min nack lite ikväll, var riktigt skönt.

Imorn blir det luleå hela dagen, det som står högs upp på min lista är ett par skor. Mina älsklingar som jag köpte för lite mer än ett år sedan har gått sönder och såg att dom har fortfarande kvar dom på den äffären när vi var där för ett tag sen så imorn blir det att köpa likadana.
Det är ett par converse fast fake,  varför köpa ett par riktiga när dom här är grymt sköna och även lite varma?, hade dom som vinter skor förra vintern och även på sommaren till bara ben. Funkar perfect! Kan vissa bild på hur dom ser ut imorn!
Precis som converse fast ett annat märke.

Sov så gott nu och dröm sött!


Här har ni en bild på skorna som är tagen för några dagen sen, bättre bild kommer imorn!



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

sovgott =)

Jag kan förstå men insidan räknas tycker jag =)

xD

2010-11-26 | 23:23:33
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback