Hemma

Kom hem för en timme sen. Sista lektionen hade vi samhällskunskap och redovisning, det gick bra vi sa typ bara nån mening var så det var ju en väldigt liten redovisning. Jag skulle förklara varför det finns is.
'Det finns is för att på vintern blir det så pass kallt så att vattnet fryser' Bra förklaring va?

For inte och tränade efter skolan eftersom jag slutade så sen men kanske åker imorn då jag slutar. Beror på hur sent det blir. Har kök hela dagen så vi har ingen bestämd tid utan vi slutar du vi är klara 2-3 oftast.

Gud så skönt att det snart är helg! Och på söndag är det ju skyltsöndag, gud vad tiden går fort. Snart jul ju, jippie!  Lite senare idag kommer bilder på vad jag fick när jag fyllde år i söndags.


Lägger upp bilder på vad vi gjorde i köket idag, fast på bilderna saknas det potatis och sås i lådorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback