Film och mys

Har nu lagt mig i sängen efter lite pluggande och dator-tittande. Ska snart slå på en film och mysa, har sovmorgon imorn och börjar inte förens klockan 11 så får sova till halv 9. Ska bli hur skönt som helst.

Kom precis på att jag ångrade att jag inte köpte en tröja som jag hittade idag när jag var i stan, tvekade lite eftersom att den var en storlek större än vad jag har. Och tröjan var lika dan som jag har hemma fast i en annan färg, den här var rosa och dom jag har hemma är ljusblå och brun. Kanske kommer se lite roligt ut med 3 likadana tröjor i olika färger. 2 likadana har ju ganska många, men 3 är väll lite mer ovanligt. Aa, får se hur jag gör
Ni lär ju märka när jag kommer hem.
Hoppas ni haft en bra dag och sov sött nu! Nu ska jag slå igång en film, blir 'Dumpa honom'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback