Outfit

Har precis kollat på 'Anna anka söker asistent' sista avsnittet var det tydligen också idag :).
Nu ska ja bläddra igenom kemi boken och se om jag blir nå smartare innan provet, hoppas iallfall!
Sen blir det att kolla lite film och sova.

Sitter nu och tänker på att jag inte har nån skolavslutnings klänning än...
Den ja beställde från nelly var ju inge bra, hittade ju faktiskt en i luleå när ja var där i helgen men köpte den inte för är inte helt säker om jag ska ha den.
Kändes också lite onödigt att köpa den eftersom att jag kommer bara att ha den på avslutningen, är ingen sån klänning man kan ha på dagarna direkt.
Men kanske på midsommar? :).

Lär ju inte hitta nån annan, det är ju ungefär bara 3 veckor kvar nu.
Tror att jag ska fara in till luleå på fredag efter skolan och köpa den om den finns kvar.
Ha det bra och sov gott ♥

Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback