Stan snart

Hej :).
Vaknade vad 10 idag, har inte gjort så mkt än, städat lite och har precis gjort mig klar.
Om ungefär en timme går bussen till stan som jag ska med :).
Ska blandannat köpa ett till paket med slingfärg.
Har redan ett paket hemma men ja behöver 2 till mitt lång hår :).
När ja köpte den första så fanns det bara en så om det finns idag så ska jag köpa en till.

Ska göra blonda slingor, nästan varje sommar har jag gjort det och sen när det närmar sig vinter färgar jag brunt/mörktbrunt :).
Så nu på sommar vill jag ha min vanliga hårfärg, nämligen blond/mörkblond :).
Lägger upp en bild på dagens outfit senare idag.
Här är en bild på det ena armbandet jag fick när jag gick ut skolan :).



Kommentarer
michelle säger:

VIlket fint :):)

2010-06-18 | 16:25:41
Bloggadress: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback