Sorry

Sorry, har inte bloggat nåt idag.
Vaknade av attt brorsan knackade på dörren och då var klockan ungefär 12.
Han berättade att farmor hade ringt och bjudit oss på middag.
Sov ganska länge idag, men hade svårt att somna igår kväll.
trodde först att det hade att göra med att jag somnade i soffan vid 10 tiden men sov ju bara i typ 10 minuter en kvart, nåt sånt.
Så det kan väll inte ha gjort nån skillnad?

Cyklade iallafall till farmor vid 4 och åt middag där, var hemma vid kanske halv 7.
Hann bara vara hemma i typ 2 min sen komma mamma hem som hade varit ute och tränat och så kom mormor och morfar :).

Imorn ska jag upp tidigt, har ställt klockan på ca halv 10.
Ska luncha med Lina i stan ungefär 11 :).
Kommer nog inte somna så tidigt ikväll heller med tanke på när jag vaknade idag men imorn ska det bli ändring på det.
Börjar ju jobba på måndag.
Sov gött ♥


Kommentarer
Julia säger:

sv: aa det gick bra hos tandläkaren, men har rätt ont i mina tänder nu för han spände min tandställning :S

Kram//julia

2010-06-30 | 13:23:41
Bloggadress: http://pinkstreet.blogg.se/
Julia säger:

sv: ja det gick bra hos tndläkaren, fast har ont i tänderna nu för han spände tandställningen! :)

Kram//Julia

2010-06-30 | 13:34:52
Bloggadress: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback