Sen uppdatering

Har inte hunnit blogga idag.
Varit på stan ett tag och frågat några frisören vad dom tar för att fixa mitt hår så det inte ser ut så här..
Om dom skulle göra mera slingor så skulle det kosta ca 1500 för att jag har långt hår och det tyckte jag var lite för mycket för bara lite slingor.
Kommer nog ha mitt hår såhär ett tag sen blir det att färga mörkt igen.
Kan lägga upp en bild i slutet av inlägget på hur det ser ut.
Jag tycker det är mest orange och passar inte mig.
Skriv gärna vad ni tycker! :)

Har lämnat in min mobil på lagning idag också så nu har jag en tegelsten.
Kan inte ladda över bilder från den till datorn.
Men ska försöka använda mig av digitalkameran så mycket som möjligt så att ni kan få lite bilder.
Nu ska jag slå på en film.
Sov sött ♥

Här är bilden på håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback