...

Godmorgon el goddag? :)
Jag vaknade kring 11 och har precis ätit och gjort mig klar.
Lite senare ska jag in till stan men nu vet jag inte.
Lina jobbar idag så får se om vi ska hitta på nåt ikv :).

Igår bakade vi franska macarons.
Gjorde bara med chocklad smak men dom vart ok :).
Bilder kommer i slutet av inlägget.

Vädret idag är lite bättre än igår.
Igår var det mulet och började regna lite då och då.
Idag är det fortfarande mulet men solen kommer fram nån sekund ibland.
Kommer säkert vara jättre bra väder när jag ska börja jobba om 3 veckor ungefär.

Franska macarons



Kommentarer
Linnea säger:

Har aldrig smakat sånna är dem goda :) ?

2010-06-23 | 19:44:30
Bloggadress: http://quiza.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback