Dålig uppdatering..

Oj då, har inte bloggat på ett tag märkte ja..

Idag har jag varit på stan ett tag sen har Angelica kommit hit och färgat mina ögonfransar och blockat ögonbrynen :)
Så nu blir jag fin till skolavslutningen :).
Avslutningen är på fredag, inte länge kvar nu!

Nu slipper ja färga mina ögonfransar, skönt.
Jag har nämligen långa och även fast ja böjer dom med fransböjare så tar dom i glasögonen när ja blinckar.
Och nu undrar ni säkert varför jag inte låter bli och målar dom, men man vill ju ändå att dom ska synas :) och även fast jag inte målar dom så tar dom i.
Har velat skaffa linser ganska länge men det har aldrig blivit av och dom jag behöver kostar ju lite oxå, men snart så!

Dagens outfit



Oversize linne med leopardmöster
Svarta jeans
Svart kofta
Silver/svart armband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback