23.41

Idag har jag varit på stan (som vanligt) haha
Skulle hämta ut ett paket men det hade tydligen inte kommit än, så jag får göra det imorn :).

På fredag är det midsommar!
Hoppas att det blir bra väder så att man kan ha nåt somrigt på sig, som typ klänning eller nåt liknande.
Vet fortfarande inte om jag ska vara med kompis eller om det blir att vara hemma med familjen och massa annat folk.
Hörde av mamma igår att dom kommer vara rätt många här hemma.
Vi ska duka lång bord uppe på vallen som vi gjorde sist jag var med mamma.

Jag tycker att ett måste på midsommar är jordgubbar!
Så gott och nyttigt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite film som vanligt.
Pöss och sov gott ♥

Bilden är tagen från grillplatsen utanför lägenheterna.
Och där solen går ner bakom trädet, där är ¨vallen¨ som det kallas.
Vet inte om ni ser men där uppe är det också en litet grill plats och det är en lång trappa upp :).


Kommentarer
Amis säger:

Fin blogg =)

2010-06-24 | 08:03:48
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/amis
Patricia =) säger:

Jaha okej, jag har badat och solat :d

2010-06-24 | 09:31:00
Bloggadress: http://libaneesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback