Hemma från träning

Hej på er!
Kom hem för ett tag sen och har precis svarat på alla era kommentarer. Blir suger glad av vartenda ord ni skriver och svarar på allt som jag kan svara på.

Slutade skolan klockan 2 och då gick jag och tränade. Hade absolut ingen lust att träna idag men med tanke på vad vi gjort för lunch idag till klass-lunchen så kände jag att det behövdes.
Vi gjorde friterat och jag skojar inte när jag säger att allt var friterat förutom såsen till. Och då menar jag verkligen allt.
Kycklingen, potatisen, lökringar, tomater till garnityr och nåt broccoli liknade grej som också var till garnity.
+ det så var det ju även såklart förrätt och varmrätt.

Men tyvärr så råkade dom misslyckas med pannacottan. Det var tydligen nån som hade råkat hälla salt i den stora byttan som det igentligen ska vara socker i, så det blev en salt pannacotta istället för söt, ingen åt den såklart.
Men som vanligt har vi alltid massa olika saker till efterrätt så kladdkakan, sorben och gräddglassen var god.
Hoppas ni haft det bra idag!


I bilen påväg hem från träningen.


Kommentarer
Joseé säger:

Sv; nice att du också blev glad! :)

Allt bra med dig idag? :)

2010-12-09 | 18:36:16
Bloggadress: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback