Julklappar

Denna kvällen har jag sysselsatt mig med att slå inte lite julklappar + gjort lite läxa men det var ju mindre kul så det ska vi inte prata om.
Har ju bara en julklapp kvar som jag skrivit tidigare och den är till brorsan, så svårt att köpa till han när han är så pass ¨gammal¨ han är 18 men det kallas gammalt i min värld Har faktiskt redan hittat 2 stycken till han men har bestämmt att en till ska han få eftersom han är så snäll och hjälper mig med saker på datorn, som tillexempel bloggen. Det är han som brukar hjälpa mig att stoppa dit headern och så, har inte orkat lära mig det själv än, opps..

Om ett litet tag blir det att kolla på Svenska Hollywood fruar och sen krypa ner i sängen och kolla på nån film tror jag. Har sovmorgon imorgon och börjar klockan 10 som idag. Har faktiskt sovmorgon hela veckan + att jag är ledig på onsdag så det känns ju nästan som fredag imorn.
Ha en bra kväll!



Kommentarer
alice säger:

nuså har jag utsett dom 5 bloggarna. rösta på den du tycker ska vinna ( man får rösta två gånger ) ( och om man vill får man använda en av dom rösterna till sig själv ).



om du inte kom med denna gången kan du vara med nästa gång. kram.

2010-12-14 | 08:01:05
Bloggadress: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback