Godmorgon

Godmorgon! Sovit gott?
Jag tappade som blogg gnistan igår därav dålig uppdatering, statistiken sjönk rätt mycket men hoppas att ni kommer tillbaka idag ♥
Har iaf precis vaknat och ligger i sängen. Tror inte att det händer så mycket idag, skulle kanske på stan med Lina men hon skrev att hon inte kunde så vi får se vad jag hittar på.

Har kommit riktigt mycket snö dom här 2 dagarna det har snöat hela dagen, snöar fortfarande så lär ju bara bli mer. Men det hör ju julen till, mycket snö!
Ha en bra dag allihopa ♥


Kommentarer
liindblaads säger:

Dagens lucka är nu öppnad :) kolla om de va du som gömde dig bakom den :)

Om inte så kan du anmäla dig till lucka 19 redan nu i samma inlägg :D

kram

2010-12-18 | 11:21:16
Bloggadress: http://liindblaads.se
liindblaads säger:

Dagens lucka är nu öppnad :) kolla om de va du som gömde dig bakom den :)

Om inte så kan du anmäla dig till lucka 19 redan nu i samma inlägg :D

kram

2010-12-18 | 11:21:20
Bloggadress: http://liindblaads.se
kasia säger:

Hej! Vill först be om ursäkt om jag kommer här & skräpar ner i ditt kommentarsfält..

Jag har iaf följt din blogg ett tag nu och tycker den är väldigt bra, fortsätt så! =)

Men iaf, jag tillverkar egna smycken, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se, allt från kors-ringar-halsband & grejer till vanliga pärlarmband.

Alltid gratis frakt. Hoppas du kikar in ;)

2010-12-18 | 11:56:35
Bloggadress: http://jewelsbykasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback