Film och mys

Nu blir det att bänka sig framför tv:n och se en film med familjen, idag blir det Kick Ass. Många av er kommer säkert att sitta som fastklistrade framför idol det brukar jag iallafall göra dom tidigare åren, men nu iår och förra sesongen har jag inte varit så intresserad. Har oftast bara sett i börjar när det är Auditions och se när folk skämmer ut sig och sen se finalen. Men i år orkar jag inte se finalen, lär du ändå veta vem som vann när jag kolla in på facebook innan jag går och lägger mig.
Hoppas ni har en bra kväll!



Kommentarer
Pauline♥ säger:

taack(:



fin bild på headern du hade(:

2010-12-10 | 22:09:30
Bloggadress: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback