Äntligen funkar internet

Ber så mycket om ursäkt för min kassa bloggning idag, men det är så att min datorn har jävlats med mig hela dagen. Internet har inte funkat sen igår kväll, och imorse precis innan jag skulle springa iväg till bussen så kom det igång så jag hann skriva ett litet inlägg om vart jag skulle.
Hann inte tidsinställa inlägg under dagen därför har bloggen varit tom och tråkig men nu är internet igång igen efter 3 timmars försök.

Kom hem från luleå klockan 4 och har sen dess brottats med internet.
Blev en hel del shopping idag. Både jag och Lina var trötta på vägen hem så vi somnade på bussen och har även sovit lite innan middagen.
Dagens shopping kommer upp snart!


Dagens lunch: Varm macka med skinka och mozzarella, mumms!


Shopping!


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

sv: så kul att du är med och tävlar :D

2010-12-27 | 19:17:40
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
flodda säger:

Hej!:D Vad händer?=)

2010-12-27 | 20:32:19
Bloggadress: http://duvetflodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback