I don't understand you sometimes

Har kollat tv typ hela kvällen med Simon
Men nu sitter ja här och ska blogga ett litet inlägg
Imorn är det lördag och då kommer nog bloggningen bli bättre eftersom ja är ledig
Det har varit lite svårt att skriva när man har varit i skolan för ja har inte haft tillgång till internet då
Imorn har ja lite planer, ska kanske fika med mamma och senare ska ja nog träffa Simon på stan ett tag, hans kompis fyller år och han ska köpa en present
Och på kvällen ska vi äta middag med lite gäster hos mammas kille
Men ja kommer att blogga så fort ja ser en dator (nästan)
PUss <333 /M



Kommentarer
D E L L A säger:

sv; aw, allt bra då? :D

2009-09-12 | 00:13:44
Bloggadress: http://dellas.blogg.se/
Anonym säger:

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-12 | 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback