Godmorgon

Godmorgon =)
Vaknade för typ en halv timme sen
Har nyss sminkat mig och fixat håret
Det går fort eftersom att ja är van :)
När klockan ringde imorse och det var dags att gå upp, så trodde ja att det var lördag så ja blev typ as glad att ja kunde somna om och sova vidare
Men då insåg ja att det bara var torsdag så du blev ja ju inte så glad....
Och torsdag innebär tyska prov för mig, hoppas det går bra
Har en liten press på mig att ja måste klara VG så ja får behålla mitt betyg :)
Men nu ska ja kolla vidare på ¨Vakna Med The Voice¨ och snart göra lite frukost om ja orkar
Puss <333 /M xoxo


Kommentarer
mamma säger:

Lycka till på provet. Det kommer att gå bra! Kramis

2009-10-15 | 08:16:36
Bloggadress: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback