Framtiden kan alltid förändras

Sorry för dålig uppdatering igår, hann inte skriva
Var med Lina efter skolan och sen på kvällen kom Simon så ja hann inte

Idag var de tråk väder, regnade typ hela dan och kallt var de okå
så idag blev de jacka för mig när ja gick till skolan,
hände inte nå spec i skolan
Efter skolan for ja och Lina till mig, gjorde inte så mkt satt och prata och sånt
Kom nyss hem för ja följde henne till bussen :)
Nu ska ja se the hills :D
Lägger upp nån bild från idag


En burk fastnade under Linas sko :p


Min okå :p


Början på ett hår :)
Vi hade bild och vi gjorde självporträtt


2 drickor och choklad (syns inte så bra kanske) :)


Kommentarer
Bea säger:

Bra blogg du har :)

2009-05-27 | 23:44:58
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
lisette säger:

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 | 11:35:26
Bloggadress: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback