Du har blivit mitt liv

Sämst uppdatering, sorry

Idag gjorde ja typ inge spec,
var hemma och städade min garderob ovh satt här :)
Har as ont i alla fingrarna på höger handen, för min brorsan stukade dom på mig igår :s
(inte med mening)
Kring 7 for ja in till stan och mötte morsan på jobbet så handlade vi lite.

Imorn ska kanske ja och Simon till alder om de e bra väder, men vi får se.
Kring 5 tiden imorn ska ja klippa mig :s
De e ganska slitet längst ner men hoppas bara att dom inte klipper bort för mkt,
vill behålla längden, men ja lägger nog upp en bild imorn så får ni se :)
Nu sitter vi och äter ost och kex :p och kollar tv :)
Så nu ska ja gå och vara social :D

Pusstingeling <3




Dagens outfit

Kommentarer
natasha säger:

tack<3333

2009-05-21 | 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback