1 mars

Hej,
Förlåt för att ja inte hann skriva på fredag.
Men jag var på max med lina och sen när jag kom hem så var jag tvungen att packa så ja hann inte sorry.
På tåget så gick brandlarmet, det lät jätte högt.
Men det lät bara i typ 5min.

Igår var vi bara hemma och såg på tv, melodifestivalen var sådär.
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :)
Och imorn ska vi in till stan och hämta mina nya glasögon och kolla i lite affärer :D
Sen blir det väll hem och käka och se tv :)
Annars händer det nog inte så mkt mer imorn
Kommer nog inte skriver nå mera när ja är här sorry,
Men ja skriver på onsdag när ja kommer hem.
Kommer hen typ kring halv 11 på morgonen, tåget går kring 6 på morron om det är i tid.
När ja har kommit hem så ska jag och lina gumman<3 till lule och shoppa :D
Men vi hörs på onsdag
PussKram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback